Sushi voor Bossche Avansstudenten

foto: Pixabay.comBossche Avansstudenten met een knorrende maag hebben nu al keuze te over. Naast de horeca binnen de hogeschool kunnen ze ook terecht bij de friettent, de dönerzaak en de broodjesketen aan de overkant. Vanaf vrijdag komt daar sushi bij.

Bezorg-en afhaalrestaurant SushiPoint opent vrijdag de deuren op de Onderwijsboulevard. Waar de keten zich normaal richt op klandizie in de avond gaat de Bossche vestiging vanaf 12 uur open.

Zitplaatsen
“We gaan kijken hoe goed de lunches hier lopen”, aldus eigenaar Hajo Bertrand in het Brabants Dagblad. Ondanks dat het bij SushiPoint vooral om afhalen en bezorgen gaat, komen in het pand tegenover het Van Maerlant College ook twaalf zitplaatsen. Bertrand: “Het duurt nog wel een aantal weken voor gasten ook binnen kunnen eten. Daarvoor hebben we een exploitatievergunning nodig. Die aanvraag loopt.”