Tour d’ Avans zoekt goede doelen

De datum voor Tour d‘ Avans 2020 is bekend: woensdag 27 mei. Maar voor welk goed doel stapt Avans die dag op de fiets? Dat kun jij meebepalen door voor 31 januari een goed doel op te geven.

Elk jaar stappen medewerkers en studenten van Avans op de fiets om geld op te halen voor drie goede doelen. Vorig jaar werd zo 12.000 euro opgehaald voor Nica Friends, KWF/Alpe d’Huzes en Stepping Stone.

Zadelpijn
Heb jij een goed doel in gedachten waarvoor Avans best wat zadelpijn mag lijden? Geef het dan voor 31 januari op. In de maanden februari en maart kunnen Avansstudenten en medewerkers gaan stemmen, voor de drie goede doelen met de meeste stemmen wordt in mei gefietst.

Romano. Schipper

Graag geef ik stichting het rodelint op omdat de stichting zich inzet voor HIV en Aids voorlichting en ondersteunt het ook een school in Gambia.

2020-01-29 20:21:14

Claudia kana

Kans arme kinderen helpen zodat ze ook naar een behandelende ziekenhuis kunnen ( hiv patientjes ). Geef hun hoop alstublieft ze hebben jullie steun hard nodig, alvast bedankt.

2020-01-24 12:40:13

Cor de Jonge

Als suggestie voor een goed doel voor Tour 'd Avans geef ik graag Stichting Het Rode Lint uit Rotterdam aan.

2020-01-21 09:56:20