Vanavond eerste online open avond bij Avans; studenten schieten te hulp

Foto: picjumbo.com

Scholieren en mbo-studenten die zich willen oriënteren op een vervolgopleiding, kunnen vanavond, woensdag- en donderdagavond terecht op de online open avond van Avans. Die is opgezet omdat de reguliere open avond moest worden afgeblazen.

Alle opleidingen, van Accountancy tot Werktuigbouwkunde, houden via Microsoft Teams een of meerdere presentaties waarvoor studiekiezers zich kunnen aanmelden. Ook kunnen ze deelnemen aan algemene presentaties over de overstap van havo/vwo naar hbo of de volgende stap na het mbo.

Docenten en studenten vertellen over de opleiding. Via de chat kunnen geïnteresseerde scholieren en mbo’ers vragen stellen. Zo krijgen ze een beeld van studeren bij Avans.

Studenten schieten te hulp
Ondertussen bieden op LinkedIn, Twitter en Facebook studenten en alumni hun hulp aan studiekiezers aan.