Dansles Social Workstudenten: Punt showt losse heupjes

Drie tweedejaarsstudenten Social Work in Den Bosch organiseren sinds kort gratis activiteiten voor studenten. Afgelopen vrijdag hielden Manon van Geen, Carlijn van den Berg en Rachel van de Ven een workshop dans en cardio in sporthal De Schans. Punt deed ook mee met de workshop en legde dat vast in een vlog.

Elke eerste en derde vrijdag van de maand organiseren de Avansstudenten verschillende activiteiten voor jongeren van 17 tot en met 23 jaar bij de Schans in Den Bosch. Waaronder muziekles en salsales. “Het is lekker energiek en daar krijg ik ook meer energie van. Ik vond het heel leuk om te doen en misschien nog wel voor een volgende keer”, aldus Rosa, een van de deelnemers.

Femke Gijsbers

Wat leuk om dit te lezen en heel tof dat deze dames zich op deze manier inzetten voor jongeren, niet alleen voor de leuk en gezellig, maar het samen bewegen draagt ook bij aan een gezonde leefstijl. Chapeau ladies!

2021-05-25 20:26:19