Dit is de uitslag van de AMR-verkiezingen

Foto: Angeline Swinkels

De uitslag van de verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad (AMR) is bekend. Voor de studentgeleding waren er veertien kandidaten voor twaalf zetels, voor medewerkers van de hogeschool waren er zeven kandidaten voor vier plekken in de raad. Hieronder lees je wie zitting gaan nemen in de AMR vanaf het nieuwe collegejaar.

De studenten die vanaf komend collegejaar voor minimaal twee jaar zitting in de AMR nemen, zijn:

• Luke Govers
  • Lars Timmermans
  • Stijn Vogels
  • Pepijn Welvaarts
  • Melvin van der Looij
  • Pleun van Trier
  • Martijn van Iterson
  • Robin Trapman
  • Shane Pattipeilohy
  • Fatima Mussarat Razzak
  • Luca Verheij
  • Robin Gilli

Voor de medewerkers waren er tussentijdse verkiezingen. De medewerkers die vanaf komend collegejaar voor minimaal twee jaar zitting in de AMR nemen, zijn:

• Marjon van Kuijk
  • Jack van Schijndel
  • Marijke Cruijsbergs
  • Eva-Lisa Janssen

In totaal zijn er 1744 stemmen uitgebracht bij de verkiezingen van 23 en 24 mei. 729 stemmen werden op de studentkandidaten uitgebracht, 1015 op de medewerkers. Kandidaten die nu niet genoeg stemmen behaalden, komen op de reservelijst te staan.

Een overzicht van de kandidaten en het aantal uitgebrachte stemmen per kandidaat.