Suzan van Brussel Docent van het Jaar

Suzan van Brussel, docent aan de Pabo in Breda, nam als Avansdocent van het Jaar vanochtend de beker en een bos bloemen in ontvangst. Zij won met 220 stemmen de verkiezing op Facebook.

Avans Hogeschool vroeg half juni op haar Facebookpagina studenten hun favoriete docent te nomineren. De acht meestgenoemde docenten belandden in een poll. Pabodocent Suzan van Brussel kreeg de meeste stemmen: 220 van de in totaal 707 uitgebrachte stemmen.

Waardering
Op Facebook reageerde ze al met: ‘Ik vind alle docenten die zich met hart en ziel inzetten voor het onderwijs winnaars!’ Bij de overhandiging van de beker vertelde ze dat haar studenten al hadden voorspeld dat ze ging winnen. ‘De waardering van de studenten is super.’ Haar collega’s van de Pabo stonden al klaar om haar te feliciteren.

Top drie
De tweede plek in de Avansdocent van het Jaarverkiezing wordt ingenomen door Kor Rink van de Academie voor Ondernemerschap, Marketing en Innovatie in Den Bosch. Als derde is geëindigd Jeroen Hufkens van de Academie voor Financieel Management, ook in Den Bosch.