Parkeerplaats Amphia gesloten voor Avans

Medewerkers, bezoekers en deeltijdstudenten kunnen morgen, donderdag 26 september, geen gebruik maken van de parkeerplaats van het Amphia Ziekenhuis. Amphia heeft de ruimte zelf nodig vanwege een open dag.

Vooral op maandag en donderdag komt het vaak voor dat het parkeerterrein van Avans aan de Molengracht halverwege de ochtend vol is. Medewerkers, deeltijdstudenten en bezoekers kunnen dan uitwijken naar de parkeerplaats van het naastgelegen Amphia Ziekenhuis maar dat is morgen dus niet mogelijk. Vrijdag is het parkeerterrein weer toegankelijk voor Avans.

Extra parkeerterrein
Medewerkers kunnen wel parkeren op het extra parkeerterrein van Avans aan de Hogeschoollaan, naast de Koninklijke Militaire Academie. Dat terrein blijft morgen open tot 21:00 uur.