Vier Avansstudenten in Bredase DJ-strijd

Vier Bredase Avansstudenten strijden donderdag 15 mei met andere dj’s om een plek op het HBO Intro Festival in Breda.

Proost! in Breda is 15 mei de locatie waar diverse studenten achter de draaitafels hun kunsten vertonen. Van Avans zijn dat onder meer Elektrotechniekstudent Patrick Pasman (Cagarro), Fysiotherapiestudent Vincent van den Koppel (Vinnie Rosso), student Communication & Multimedia Design Lesley Hermsen (Jerick Salvain) en student Commerciële Economie Dennis de Bruyn (AmBASSadors).

HBO Intro Festival
Eén van deze studenten wint misschien de Battle of the DJ’s en mag in september draaien voor meer dan tienduizend studenten op het HBO Intro Festival.

Naast bovengenoemde DJ’s draaien ook Biggi en Billy the Kit op 15 mei in Proost!. Toegang is gratis. Woensdag 21 mei is er een Battle of the DJ’s in Den Bosch en op 5 juni een bandstrijd in Breda.