HBO Intro Festival Breda: DJ Hardwell dé verrassing van de avond

DJ Hardwell, momenteel de beste DJ van de wereld, was gisteren dé suprise-act van het HBO Intro Festival in Breda. Bier, wijn en 17.500 bezoekers zorgden ervoor dat er in de binnenstad van Breda flink gefeest werd.

Langzaam maar zeker stroomt De Markt rond 17:00 uur vol. Vooral de vrouwelijke studenten staan vooraan bij het podium om een glimp op te vangen van de eerste act van de avond. Manuel Broekman en Geza Weisz zorgen voor een goede start van het grootste introfeest van Breda. Weliswaar beginnen zij een kwartier later dan gepland, maar hun looks compenseren toch een hoop.

Oldies
Op de Havermarkt en het Kerkplein blijft het tijdens de eerste acts nog wat rustig. The Hot Dogs, bestaande uit onder meer twee Avansstudenten, zorgen ervoor dat tijdens de golden oldies de jonge studenten met de voetjes van de vloer gaan. Met een breed repertoire brengen zij de stemming er aardig in op het Kerkplein.

hbointro-breda-2014-max

Grote verrassing
De gehele avond gaat het gerucht rond: Dj Hardwell zou zijn gespot én zelfs een set gaan draaien. Het blijft de hele avond onzeker, maar aan het eind van de avond draait hij samen met Kill the Buzz twee nummers. Biggi sloot hierna de avond af op De Markt.

Foto’s
Punt heeft tijdens het festival natuurlijk niet stilgezeten. Waarschijnlijk zijn jij en je vrienden op de foto gezet. Er staat je nu nog een ding te doen: bekijken, liken, delen en taggen maar!

[fb_album id=”a.1542342989317176.1073741882.1399667423584734″]