Win 20.000 euro voor Avans (en ontvang zelf 5.000 euro)

Ben jij net-afgestudeerd of nu de laatste puntjes op de i aan het zetten? Heeft je scriptie te maken met duurzaamheid? Dan zou jij weleens kans maken op 5.000 euro.

Tot 5 juni kan iedere hbo-student zijn afstudeeropdracht insturen voor de GasTerra Energize Award. Dit is een prijs voor afstudeeropdrachten op het gebied van duurzaamheid. De opdracht kan vanuit verschillende invalshoeken zijn uitgewerkt zoals economie, marketing, communicatie, techniek, psychologie, etc. Studenten kunnen hun scriptie indienen via www.gtea.nl.

Tien beste projecten
Uit alle inzendingen worden rond 15 juni 2015 de tien beste projecten geselecteerd. De uitverkoren studenten zijn genomineerd voor de finale in het Infoversum in Groningen op 3 juli 2015. Die dag kiest een vakjury de winnaars.

Geld voor de hogeschool
Zowel de studenten als de deelnemende hogescholen kunnen mooie geldbedragen winnen. Naast de hoofdprijs van 5.000 euro (en 20.000 euro voor de hogeschool), is er ook een tweede prijs van 2.500 euro (en 10.000 euro voor de hogeschool) en een derde prijs van 1.000 euro (en 5.000 euro voor de hogeschool).