Anders win je donderdag gewoon een iPad Air

Donderdag 25 juni is er een stresstest voor het nieuwe toetssysteem RemindoToets. Studenten en medewerkers kunnen tussen 9.45 en 10.00 uur een fictieve toets maken en een evaluatie invullen. Als beloning wordt er per tweehonderd deelnemers een iPad Air ter waarde van 399 euro verloot. In totaal stelt Avans vier iPads beschikbaar.

Aanmelden is niet nodig
Om te kijken of het systeem veel gebruikers tegelijkertijd aankan, moeten zeker achthonderd studenten en medewerkers inloggen. Je kunt vanuit elke locatie en vanuit elke computer meedoen aan de test. Via deze link kom je bij een uitgebreide omschrijving, de evaluatie en toegang tot de toets. De toets is alleen toegankelijk tussen 9.45 en 10.00 uur. Je hoeft je niet vooraf aan te melden om mee te doen.