Crazy 88 Tilburg: kattenvoer eten en taartgooien

Wat zou een introductie zijn zonder ludieke opdrachten? Eerstejaarsstudenten van Avans in Tilburg trokken gisteren de binnenstad in om een agent te knuffelen, vrouwenkleren aan te trekken, kattenvoer te eten en meer gekkigheid.

Bart, derdejaarsstudent Technische Bedrijfskunde en herder van een groep eerstejaarsstudenten Gezondheidszorgtechnologie en Bouwkunde heeft het duidelijk zwaar. ‘Het is mijn eerste keer als begeleider tijdens de intro. Ik moet zeggen: het is best pittig.’ Hij laat het vooral aan de studenten zelf over om de diverse opdrachten uit te voeren. ‘Laten we het netjes houden’, en ‘Op naar de volgende opdracht’, zijn zinnen die hij na drie dagen intro nog net uit zijn mond kan krijgen.

crazy88-tilburg-taart1-max

crazy88-tilburg-taart-max-jpg
In je onderbroek het plein over
De eerstejaarsstudenten zijn erg handig in het combineren van opdrachten. Zo kopen ze een druif, gezeten in een boodschappenkarretje. De student die in zijn onderbroek over het Pieter Vreedeplein rolt, is ook de aangewezen persoon om een taart in zijn gezicht gesmeten te krijgen.

Echt ranzig is vooral het eten uit een blikje kattenvoer en de hele limoen die naar binnen gewerkt moet worden. Of de medewerkers van een outletstore gelukkig worden als alle mannen vrouwen kleren aantrekken en de vrouwen mannenkleren valt te betwisten. Ze zullen er aan moeten wennen, het volgende groepje studenten komt de zaak al binnen.

crazy88-tilburg-haken-max

Nadat de meeste opdrachten afgevinkt zijn, gaan de studenten op weg naar Avans. Daar staat de barbecue al aan. Nog even eten en drinken en de intro zit er voor deze studenten op.

Zwaar hoor die #introductieweek bij #Avans in #Tilburg.

A photo posted by Punt Avans (@puntavans) on Aug 26, 2015 at 5:42am PDT