Punt zoekt de Student van het Jaar

svhj_maxHet einde van 2015 komt dichterbij. En zoals altijd kijken we dan even terug. Punt organiseert dit jaar voor het eerst de verkiezing van de Student van het Jaar. Daarbij kunnen we jullie hulp goed gebruiken. Welke Avansstudent verdient die titel?

Het is geen populariteitsverkiezing, maar een blijk van waardering. Wie viel dit jaar (in positieve zin) op? Wie liep net wat harder dan de rest? Wie maakte het verschil? Denk aan een student die uitblonk in zijn of haar sport, een student die uitzonderlijke studieresultaten behaalde of die zich inzette voor anderen. Iemand die een vereniging leidde of een bijzonder project uitvoerde.

Mailen maar!
We zouden het leuk vinden als jullie studenten willen noemen die de titel Student van het Jaar echt verdienen. Namen, vergezeld van een motivatie, graag vóór vrijdag 13 november sturen naar punt@avans.nl.

We hopen op jullie bijdrage!