Conciërge Gerard Kip moet blijven!

gerard kip facebook - maxAvansmedewerker Gerard Kip is een van de bekende gezichten van de hogeschool. Al jarenlang helpt hij studenten, medewerkers en bezoekers. Gerard moet met pensioen, maar wil nog een aantal jaren doorwerken. Studenten zijn een Facebookactie en een petitie gestart.

‘Gerard is een uniek iemand, hij staat voor iedereen klaar, maakt met iedereen een praatje en roept naar iedereen. Hij is erg betrokken’, zegt derdejaarsstudent Commerciele Economie Nick Vervoorn die de pagina in het leven heeft geroepen.

//

Like en deel deze pagina als jij Gerard Kip, net als deze studenten, ook niet wilt missen op Avans!

Posted by Gerard Kip moet blijven on maandag 9 november 2015

Gerard behouden voor Avans
De pagina heeft op het moment van schrijven meer dan tweehonderd likes binnengesleept. De petitie heeft binnen een uur al 35 handtekeneningen. ‘We hopen dat de directie nog eens wil kijken naar mogelijkheden om Gerard te behouden voor Avans’, zegt Nick. ‘Mensen als Gerard moet je koesteren.’

Gerard zelf wist tot vanochtend niet van het bestaan van de pagina af. ‘Het is mooi dat studenten zo betrokken zijn, zo’n pagina doet je wel wat’, zegt hij.