Hoe gezond zijn Avansstudenten nu echt?

Foto: pixabay.com-skeezeZijn Avansstudenten sportief of liever lui dan moe? Letten ze op hun eetpatroon of trekken ze het liefst elke dag een vette hap uit de muur? In hoeverre zijn studenten van vandaag de dag bezig met hun gezondheid en sport? Vul onze enquête in!

Tot nu toe vulden ruim vierhonderd studenten de enquete in. De redactie van Punt is benieuwd naar jouw gezondheid en je sportgedrag. Ben jij bewust bezig met goede voeding? Vind je gezond eten in de Avanskantine te duur? Hoeveel uur per week sport je? En vind je dat Avans financieel moet bijdragen aan sportvoorzieningen?

Gezond en Fit
Doe mee met de Gezond en Fit-enquête van Punt. Binnen drie minuten ben je klaar. De resultaten van de enquête gebruiken we voor het Gezond en Fit thema-magazine dat in januari verschijnt. Invullen dus!

Anoniem

Helaas zijn sommige opties te zwart-wit, zoals of je op kamers woont en of je bewust let op wat je eet. Als je een woning hebt en soms op je voeding let kan je natuurlijk iets kiezen wat het meest van toepassing is, maar dat kleurt de resultaten wel.

2015-12-03 09:22:46

Sjuul Nelissen

Welke browser gebruik je? Het is een enquete via Googleforms, kan er helaas niets aan doen als deze niet werkt. Misschien een andere browser proberen?

2015-12-02 16:25:14

Student die graag mee doet

Evenals een eerdere enquête van punt, werkt deze enquête niet. Ik kan niets aanvinken/invullen. De pagina wordt als een afbeelding gezien.

2015-12-02 15:25:40

Enquete invullen is teveel moeite. Gr luie student

2015-12-02 14:53:18