Movember op Avans

Van pluizig en blond tot trots en ferm, deze maand zijn er genoeg mooie snorren te zien op Avans. Docenten en studenten nemen deel aan Movember en zetten zich daarmee in voor het goede doel.

Tijdens Movember wordt geld ingezameld voor onderzoek naar de gezondheid van de man rondom kanker. Het internationale concept Movember bestaat sinds 2011. Dit jaar is er in Nederland tot nu toe ruim 300.000 euro ingezameld.

Advanced Moustache Creation
Docenten en studenten van Advanced Business Creation laten zich de snor niet drukken. De snor van de heren groeit trots voort en het geld loopt langzaam binnen. Om nog meer geld op te halen organiseren ze op 19 november een Moustache Market. Daar kun je onder andere de persoonlijke DVD-collectie van docent Tom Spanjaard opkopen en wordt er een veiling georganiseerd. Alle opbrengsten gaan naar het goede doel.

De snor van Rick
Rick van Schijndel, student Sociaal Pedagogische Hulpverlening in Breda doet individueel mee aan de actie. Rick en zijn snor kunnen nog wel wat hulp gebruiken. Via zijn persoonlijke Movember pagina kun je zijn snorretje steunen.

Hoe staat jouw snor erbij? Stuur ons de foto’s via punt@avans.nl