Bredase student vindt verborgen camera onder wastafel

Een Bredase student heeft zondagnacht een verborgen camera ontdekt onder de wasbak van haar studentenkamer. De camera zat verstopt in een gat in de muur.

De geschrokken studente belde zondagavond met de politie. Die ontdekte dat de kabels van de camera naar de buren liepen. De deur werd opengebroken en de politie vond opnameapparatuur, zo meldt Omroep Brabant.

Man aangehouden
Zondagnacht is een man uit Etten-Leur aangehouden. De politie denkt dat hij de camera heeft geplaatst. Hij wordt verdacht van het maken van illegale opnamen. Welke studie de student volgt is niet duidelijk.

Sjuul Nelissen

@nvt in principe niet, maar omdat wij voornamelijk over Avansnieuws en Avansstudenten schrijven wil ik daarmee de verwarring voorkomen dat het om een Avansstudent zou gaan

2015-09-01 09:11:54

Nvt

"Welke studie de studente volgde is niet duidelijk" Is dat belangrijk dan?

2015-08-31 15:21:10