Muzikale ode van Bossche CMD-docenten aan afgestudeerden

Mogen we het docententeam van Communication & Multimedia Design (CMD) in Den Bosch het leukste team van Avans noemen? Het meest muzikale in ieder geval wel! De afstudeerders gewoon met een diploma naar buiten laten lopen, dat gaat niet zomaar zonder muzikale ode.

New adventures, it’s another day of sun’ zingen de hoofdrolspelers van de romantische film La La Land terwijl ze dansen op een snelweg in Amerika. Zingend over een nieuw begin, aan de vooravond van wat een nieuw leven gaat zijn. Toepasselijk voor de tientallen CMD-alumni die dinsdagmiddag hun diploma in ontvangst namen. En dus namen de docenten van CMD hun eigen versie van het nummer op.

Hond Perry
De vertolking van het lied komt enkele maanden nadat een groep CMD-docenten Want You Gone van Jonathan Coulton coverde voor derdejaarsstudenten. Mede-initiatiefnemer, docent én muzikant Gabri Heinrichs: “We kregen na de vorige video de vraag: wat wordt de volgende stap?” Aanschouw hier het resultaat. Wederom geeft, net als in de vorige video, ook hond Perry weer acte de présence, de hond van docent Tim van Geelen.

Zomerse afsluiter
In de film vertolkt actrice Emma Stone de leadzangeres. Heinrichs: “Er was geen vrouw in de gelederen dus hebben we opleidingscoördinator Geert gevraagd. Hij presenteerde dinsdag de uitreiking en is het gezicht van de opleiding.” Heinrichs besluit: “Het is een leuke en zomerse manier om de vakantie in te luiden.”

Hanneke Nolta-Stabel

Wat supertof! Zien/horen we jullie ook op de kick-off op 21 augustus?

2017-07-06 09:07:41