CMD-docenten zingen lied voor studenten: ‘now we really want you gone’

Communication & Multimedia Design (CMD) docenten in Den Bosch bedanken hun studenten van blok zeven op een bijzondere manier: met een cover van Want You Gone van Jonathan Coulton. Met een speciale rol weg gelegd voor Perry, de hond van docent Tim.

Dinsdag presenteerden tweedejaarsstudenten de door hun gebouwde speelse en interactieve spellen voor cliënten van Amarant. Reden voor Rene Kasbergen, Tim van Geelen, Gabri Heinrichs en Brian Kayes om het nummer Want You Gone op hun eigen manier te coveren voor de studenten. Gameliefhebbers herkennen het nummer misschien wel als laatste nummer uit het populaire spel Portal 2.

CMD-waardige actie
Heinrichs: “Het is zo’n enthousiaste groep studenten, het leek ons leuk om iets voor hen te doen. Deze cover is een CMD-waardige actie, we zijn een creatieve opleiding.” Of de docenten vanaf nu voor alle studenten aan het einde van het blok een nummer maken, weet Heinrichs nog zo net niet: “Dat betekent elk blok vier verschillende video’s voor alle jaarlagen. Ik kan niks beloven, maar ik vermoed dat er wel meer video’s aankomen.”

Want you gone
Aanschouw Johnny Cashberg, aka Kasbergen op de drums, T.I.M. The Incredible Machine aka Van Geelen op de bass, Gabrush Threepwood aka Heinrichs op de gitaar en B. ‘B2’ Kayes aka Kayes en Perry the Dog: