Nieuwe locatie niet alléén voor ATGM-student

De Bossche studenten van de Academie voor de Technologie van Gezondheid en Milieu (ATGM) nemen vanaf 1 september hun intrek in een eigen gebouw aan de Parallelweg in Den Bosch. Deze tiende locatie van Avans zal ook gebruikt worden voor andere studenten.

De hele zomer is er hard gewerkt om het tiende en nieuwste ‘kindje’ van Avans klaar te maken voor studenten. Super-de-luxe touchscreen schermen, nieuw meubilair en als klap op de vuurpijl gratis koffie voor studenten; de drie etages van Avans op de Hooge Donken zijn zo goed als af.

DenBoschLabPA-max

Laboratoria
De locatie is in eerste instantie bedoeld voor Bossche Chemiestudenten. Op de derde verdieping is een geheel nieuw laboratorium aangelegd. Voorheen gebruikte ATGM de laboratoria van de HAS Hogeschool, maar die hadden de capaciteit zelf nodig. De HAS huurt ook twee verdiepingen van de Hooge Donken. Wegens verbouwingen op de Onderwijsboulevard zullen dit jaar ook andere studenten moeten uitwijken naar de nieuwe locatie.

DenBoschCollegezaalPA-max

Geen kantine
Er is geen kantine in het gebouw aanwezig. Er zijn wat snacks te krijgen uit de automaat, maar wie meer wil, kan het beste even naar het station lopen. In het rooster zal de locatie worden aangegeven met PA (Parallelweg 64). Vanaf het station Den Bosch is het ongeveer 5 minuten lopen. Vanaf de Onderwijsboulevard doe je er 10 minuten over. Check hieronder de routebeschrijving. Parkeren bij de Hooge Donken kan alleen voor medewerkers.

Meer foto’s? Check het album op Facebook.

Luke

Gratis koffie!? Daarom zijn we nu op de Onderwijsboulevard dus bijna € 2 kwijt voor een cappuccino...

2014-09-01 12:48:09