Columnisten, fotografen, cameramensen en presentatoren gezocht!

puntbak-max
Ben jij een schrijver met een mening, maak jij de gezelligste feestfoto’s, zijn jouw cameraopnames het mooiste of ben jij hét aanstormende presentatietalent van Avans? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Punt is het onafhankelijke magazine en website van Avans. Voor diverse rubrieken op onze site en in het tijdschrift zoeken we Avansstudenten die ons tegen een promovergoeding willen helpen.

Columnist/bloggers!
Je hebt een mening en wil deze graag delen met de hele hogeschool. Maandelijks schrijf je voor punt.avans.nl een blog van ongeveer 500 woorden. Ook onze studentcolumnist Rick Bastiaanssen studeert binnenkort af. Voor zijn column in het magazine zoeken we een vervanger. Wil jij een vast plekje op onze site of in het magazine? Schrijf een proefblog en stuur deze naar punt@avans.nl

Fotografen
We zoeken fotografen die voor onze website studentenfeestjes op de gevoelige plaat willen vastleggen. Iedere maand belichten we de leukste feestjes in de rubriek ‘feestje van de
maand’. Breda, Tilburg of Den Bosch; in alle steden zoeken we mensen. Je maakt tijdens het feest foto’s van studenten en deelt visitekaartjes uit van Punt.

Cameramensen/presentatoren
Ben jij een fantastische cameraman/vrouw of heb altijd al willen presenteren? We zoeken cameramensen en presentatoren die maandelijks een filmpje kunnen maken voor onze site. Je voelt studenten aan de tand over een door de redactie bepaalde stelling. Daarnaast monteer je de video.

Enthousiast?
Ben jij de student die we zoeken voor een van de bovenstaande vacatures? Stuur een mailtje naar punt@avans.nl. Vermeld daarin je naam, studie en leerjaar en in welke functie je geïnteresseerd bent. Als je voorbeelden hebt van jouw werk, stuur deze dan alvast mee.