Introfeest verplaatst naar NAC-stadion

Het HBO Introfeest vindt donderdag 14 september niet plaats in het Bredase Sport & Beach Plaza maar op een parkeerterrein bij het NAC-stadion. Een tent van ruim 70 bij 35 meter moet de verwachtte 6000 bezoekers herbergen.
Ook het programma is veranderd. In plaats van de bands Abel en Kane beklimt de groep Racoon het podium. De dj’s Wipneus & Pim, Tiësto en Dazzle treden wel aan. Entertainer Huub Hangop verzorgt de presentatie.
De entree van het festival bedraagt fl 17,50 in de voorverkoop en fl 22,50 aan de deur. De voorverkoop start op 28 augustus en vindt plaats tijdens middagpauze op alle locaties van de Hogeschool Brabant en Nationale hogeschool voor toerisme en verkeer (NHTV). Het feest begint om 19.00 uur en duurt tot 1.00 uur.
Op de Internetsite van het festival (www.hbo-intro.nl)kunnen studenten zich aanmelden voor een prijsvraag. Hiermee zijn enkele reizen te winnen.Het introductiefeest is verplaatst omdat de gemeente vreesde voor geluidsoverlast voor de nabijgelegen woonwijk bij het Sport & Beach Plaza, zegt organisator Arjan Bogers van Bogers Productions. Bovendien zijn grote groepen mensen vanaf het NAC-stadion beter te begeleiden dan vanaf de aanvankelijke locatie.(GR)