Projectleider Pieké lanceert ‘samenwerkingscommunity’ I-faculteit

Geheel in stijl ondersteund door ict, presenteerde Elisabeth Pieké, projectleider van de I-faculteit, maandag de ‘samenwerkingscommunity’ van de I-faculteit. De lancering van het discussieplatform op Internet vond plaats ten overstaan van medewerkers en studenten van de opleidingen BI, IDM en HIO.
De ‘community’-site fungeert behalve als virtuele ontmoetingsplaats voor medewerkers en studenten van de ‘I-opleidingen’, ook als ideeënbus voor de I-faculteit, die in september 2001 van start gaat.

Inmiddels hebben ongeveer duizend scholieren de voorlichtingssite van de Hogeschool Brabant bezocht voor informatie over de I-faculteit. Daar treffen ze tot nu toe niet meer dan een uitnodiging aan, om op 11 november naar de open dag te komen.
Pieké benadrukte het belang van de participatie van alle collega’s op de ‘community’-site van de I-faculteit in oprichting. ‘Die inbreng zal nodig zijn bij de voorlichting aan scholieren.’
De Centrale Medezeggenschapsraad moet nog instemmen met de oprichting van de I-faculteit. (RL)