Nieuwe onderwijswethouder brengt felicitatiebezoek aan HEAO

Met een cadeautje in de hand en ambtenaren en journalisten in zijn gevolg bezocht de kersverse Bredase wethouder van onderwijs J. de Werd (VVD) gisteren de HEAO. De Werd is de vorige maand geïnstalleerd als eerstverantwoordelijke voor de portefeuilles onderwijs, milieu en districtsgewijs werken, en dorps- en wijkraden. Hij noemde bij die gelegenheid de Brede School en ICT-onderricht als speerpunten van beleid.
De nieuwe wethouder maakt momenteel kennis met zijn werkveld. De HEAO stond op zijn lijstje van ontmoetingen, omdat die in de jongste Keuzegids Hoger Onderwijs als beste HEAO van het land uit de bus komt. Hij wilde de faculteit persoonlijk gelukwensen met dat resultaat. Als stoffelijke blijk overhandigde hij de directie een design vaasje. (FG)