Studentenraad onderzoekt behoefte aan bank en supermarkt

De Hogeschool Studentenraad (HSR) onderzoekt de wensen van studenten omtrent de niet-onderwijsgebonden voorzieningen in de nieuwbouw van de Hogeschool Brabant aan de Hogeschoollaan en de verbouwing van de andere locaties. Te denken valt aan een bank, een kleine supermarkt, ruimten voor culturele activiteiten, een boekhandel of een sociëteit. Bestuursleden van studentenverenigingen, studentleden van opleidingscommissies, klassenvertegenwoordigers, deelnemers aan Bress-activiteiten, bezoekers van De Verdieping, mentoren en decanen ontvangen een enquêteformulier.
Op 31 december wordt het voorbereidingstraject van de nieuwbouw afgesloten. Voor die datum moet de informatie verwerkt zijn. Studenten kunnen reageren met tips: hsr@hsbrabant.nl (HvdV)