Veiling voor kinderafdeling ziekenhuis

Met de opbrengst van een veiling op 12 december willen vierdejaars studenten Management, Economie & Recht (MER) een multimediacomputer kopen voor de kinderafdeling van het Ignatiusziekenhuis in Breda. Geveild worden onder andere een gesigneerde NAC-voetbal, een ritje in een Smartauto, een ballonvaart en een mobiele telefoon.
Het organiseren van de veiling hoort bij het MER-onderwijsblok Evenementenorganisatie. ‘Elke groep mag zelf kiezen wat voor soort activiteit er georganiseerd wordt. Wij wilden iets doen voor een goed doel. Via de multimediacomputer kunnen kinderen vanuit het ziekenhuis huiswerk maken, contact onderhouden via e-mail en chat, Internetten en spelletjes doen. Iedereen heeft als kind wel ooit in een ziekenhuis gelegen. Je weet dan hoe leuk het is om afleiding te hebben’, zeggen Emile Vromans en Pieter Kamps, verantwoordelijk voor de public relations en de sponsoring van het project.
De veiling start om 15.30 uur in het café van het Ignatiusziekenhuis in Breda. Alle belangstellenden zijn welkom. (HvdV)