Academie voor ICT en Management werft acht externen

De Academie voor ICT en Management (AIM), die per 1 januari organisatorisch van start ging, is driftig op zoek naar docenten en medewerkers. De academie plaatste externe vacatures voor docenten Organisatiekunde en Management, Communicatiewetenschappen, Bedrijfskunde, voor managementassistentie, een secretaresse en een personeelsfunctionaris; in totaal zeven fte.
Daarnaast zijn twee vacatures voor informaticafuncties ‘bevroren’. Twee docenten van de Faculteit Techniek & Natuur (FTN) hebben namelijk met voorrang op deze functies gesolliciteerd.
Vacatures binnen de Hogeschool worden eerst schriftelijk gemeld bij de FTN, omdat deze faculteit kampt met een boventalligheid. Kandidaten voor een functie moeten binnen 48 uur schriftelijk reageren. Vervolgens wordt gekeken of zij, eventueel na herscholing, geschikt zijn voor de functie. Pas als zij niet geschikt blijken voor een functie wordt extern geworven. (RL)