FTN popconcert voor scholieren

De Faculteit Techniek & Natuur (FTN) organiseert in mei een manifestatie voor scholieren. Met een popconcert en workshops probeert de faculteit scholieren te interesseren voor techniek. Het evenement vindt plaats in Breda. Naar een geschikte locatie voor het popconcert wordt gezocht, maar de voorkeur gaat uit naar het Chasséveld.
Volgens Astrid Damen, pr en voorlichting FTN, is de manifestatie voor negentig procent rond. ‘We moeten de nieuwe concertagenda bekijken, de datum afstemmen met de middelbare scholen en het financiële plaatje rond hebben.’
De FTN heeft inmiddels het evenementenbureau Matrix Sound & Light in Breda in de arm genomen om illustere artiesten te strikken. Op het verlanglijstje voor het popconcert staan Abel en Krezip. (RL)