‘Onfris’ lustrumfeest

Het HEAO-dispuut SV de Frisse Jongens sluit het tweede lustrum af met een ‘onfris feest’ op woensdag 7 februari in het Bredase danscafé De Massa. Omdat het dispuut zich tot doel heeft gesteld het studentenleven te veraangenamen zijn alle Bredase studenten welkom, zowel van de Hogeschool Brabant, Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer als van de Bredase mbo’s.
Wat het jaarlijks terugkerend feest zo onfris maakt, willen organisatoren Polle de Kanter en Martijn Kuysters, beide vierdejaars Commerciële Economie, niet zeggen. ‘Het is een traditie dat er iets gebeurt dat onfris is. Nee, het is geen viezigheid. We mogen niet verklappen wat het wel is’, zegt De Kanter.
De initiatiefnemers verwachten volle bak: 650 feestgangers. Het feest begint om 22.00 uur, wordt opgeluisterd door dj Johan Gielen (bekend van dancefeest Trance Energy 2000) en de entree bedraagt een tientje. Het tienjarig bestaan van het dispuut werd gevierd met een diner voor de leden, een skivakantie in Frankrijk en een receptie voor ouders en bevriende disputen. (GR)