Stortvloed producties Theater Complex

Het loopt als een trein bij Theater Complex. Binnenkort komen kort na elkaar twee producties van de hogeschool-toneelvereniging op de planken.
Het komend weekend, 28 (20.00 uur) en 29 april (14.00 uur), wordt de voorstelling ‘Het magische getal’ gebracht in Cafétheater De Boulevard in Breda. De aankondiging laat het nodige te raden over: ‘Julia staat voor een moeilijke opgave. Kan haar wiskundeknobbel haar hierbij helpen?’ Vermeld wordt verder, dat het verhaal gaat over een meisje, haar vader en zijn nieuwe vriendin. Zeven acteurs vertolken het stuk dat wordt geregisseerd door Petra Kool.
Kort daarna, tijdens het eenakterfestival ‘Verse Waar’ in het Bredase Chassé Theater, speelt Complex ‘Sibling’ (Bloedbroeders) van de Zweedse acteur Lucas Svensson onder regie van Pauline Koehorst. (Vrijdag 11 mei.)
In het najaar staat weer een productie op de rol. (FG)