Afgestudeerden AIM verzameld in ilumnivereniging

Afgestudeerden aan de Academie voor ICT & Management (AIM) hoeven voortaan niet meer abrupt te scheiden van hun vertrouwde netwerk van studiegenoten. Sinds kort kent de AIM een heuse ‘ilumnivereniging’ (alumnivereniging voor informatici). Hoewel het nog ruim vier jaar duurt voordat de eerste ‘echte’ AIM-studenten afstuderen – de gemeenschappelijke propedeuse van de AIM vangt per 1 september 2001 aan – kunnen de alumni van HIO, BI en IDM zich inschrijven als ilumni.
Om het contact niet te doen verwateren hebben afgestudeerde BI-studenten de website www.ilumni.nl gemaakt. Onder de studenten die zich het eerste aanmeldden op de site werd een Palm Vx verloot. De winnaar van dit elektronisch vernuft was Paul Slijkhuis, afgestudeerd BI’er. (RL)