Introkamp FTN Tilburg wordt introductiedag

In tegenstelling tot voorgaande jaren wordt er in september geen introductiekamp georganiseerd voor de nieuwe studenten van de Faculteit Techniek & Natuur (FTN) in Tilburg. Wel kunnen ze deelnemen aan een introductiedag.
De organisatoren van het kamp waren te laat op de hoogte van de sluiting van de ‘gebruikelijke’ locatie en konden geen alternatief vinden. ‘Voor de komende drie, vier jaar zit alles vol. Maar we blijven zoeken naar een andere locatie’, zegt studente Monique Hoefnagels, lid van de introduciecommissie van de FTN.
De introductiedag wordt nu op vrijdag 24 augustus gehouden in en rond het gebouw aan de Cobbenhagenlaan. Studenten worden na een stadswandeling vermaakt met sport en spel. Voorafgaand aan het evenement van de FTN organiseert studentenvereniging Totus eveneens een introdag. Op deze dag kunnen de deelnemers na een speurtocht door het schoolgebouw in de ochtend, in de middag beachvolleyballen en zwemmen. (RL)