Kees Boele hoofd opleiding CE

Kees Boele wordt met ingang van september het nieuwe hoofd Commerciële Economie (CE). Daarmee is hij tevens verantwoordelijk voor de nieuwe opleiding Small Business en Retail Management. Hij is sinds 1988 in dienst van de hogeschool, is docent bij de International Business and Management School en heeft ook bij andere HEAO-opleidingen lesgegeven. Tevens was hij werkzaam bij de voormalige afdeling contractactiviteiten.
In 1998 en ’99 werkte hij bij het adviesbureau Twijnstra Gudde. Boele is de opvolger van Gerrit van Lier, die om persoonlijke redenen stopt als hoofd van de opleiding. Boele wil bij bij de opleiding Commerciële Economie kennismanagement introduceren, zo heeft hij tijdens een presentatie voor docenten uiteengezet. Dit draait om het ontwikkelen, delen en toepassen van kennis. (GR)