HEAO Breda 25 jaar

De HEAO viert dit studiejaar haar 25-jarig bestaan met feesten voor studenten en medewerkers, een reünie en verschillende kleinere activiteiten die verspreid over het jaar plaatsvinden.
Het jaar gaat goed van start voor de studenten en de medewerkers van de HEAO. Op 27 augustus worden zij getrakteerd op gebak. Zesduizend gebakjes worden uitgereikt aan de Hogeschoollaan en de Lovensdijkstraat.
De eerste grote activiteit staat gepland op 23 november: dan is er een reünie georganiseerd voor oud-studenten, medewerkers en oud-medewerkers. ‘Er is een band en een dansvloer, het wordt dus geen avond waarop alleen gepraat wordt. We zorgen zeker voor vermaak’, zegt John Theeuwes, lid van het organisatiecomité.
Januari volgend jaar vindt het eerste grote studentenfeest plaats, voor studenten van de deeltijdopleidingen. Voor de voltijdstudenten wordt een apart feest georganiseerd in april. De organisatie van de feesten is in handen van de studenten.
Een goed doel staat centraal tijdens de viering van het jubileum. ‘Welk doel dat is, houden we nog even geheim. Het heeft in ieder geval met hoger onderwijs te maken. We zijn nog in gesprek met de organisatie’, zegt Theeuwes.
Op de nieuwe website van de HEAO komt een pagina over het jubileum te staan, waarop het programma te zien is, informatie en later ook foto’s. (SW)