Studenten en medewerkers nemen massaal deel aan drie minuten stilte

Aan de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch en de Hogeschool Brabant hebben studenten en medewerkers om twaalf uur vanmiddag in groten getale deelgenomen aan de drie minuten stilte ter herdenking van de slachtoffers van de aanslagen in de Verenigde Staten. Op veel locaties van de Hogeschool Brabant – Academie St. Joost, Hogeschoollaan Breda, PABO Breda, Gamma Verbeetenstraat, Laboratoriumopleidingen Etten-Leur – waren bijeenkomsten georganiseerd. De HEAO Breda en de FTN in Breda en Tilburg hadden opgeroepen de drie minuten stilte in de leslokalen en werkruimtes in acht te nemen.
De Hogeschool ‘s-Hertogenbosch had woensdag, daags na de aanslagen al een bijeenkomst in het atrium georganiseerd. Daar werd vanmiddag via de omroepinstallatie opgeroepen tot deelname aan de stilteminuten. (FG)