Loopbaanadviescentrum online

Medewerkers van de Stichting Brabantse Hogescholen kunnen het Loopbaanadviescentrum (LAC) vanaf heden ook op internet bezoeken. Uitgebreide informatie over in- en externe vacatures staan op www.hsbrabant.nl/lac.
Het LAC, onderdeel van de Dienst Personeel & Organisatie, is het logistieke centrum voor werving en selectie van de Stichting Brabantse Hogescholen. Vacatures binnen de Hogeschool ‘s-Hertogenbosch en de Hogeschool Brabant worden bij het LAC aangemeld.
Daarnaast maakt het LAC de medewerkers van de stichting attent op vacatures van netwerkcontacten zoals bijvoorbeeld de KUB en de NHTV en Regionale Opleidingscentra. Ook vacatures bij bedrijven waarmee de stichting samenwerkt kunnen op de site worden vermeld. (RL)