“Dubieus mailtje is ‘misselijke grap’”

Studenten en personeel van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch zijn afgelopen woensdag massaal geconfronteerd met een dubieus mailtje met twee foto’s. Een afbeelding toont een met pukkels aangetast lichaamsdeel en op de ander staan een aantal naakte vrouwen afgebeeld. Het mailtje is verzonden via het account van een student Bouwkunde die in augustus is uitgeschreven.
De betreffende ex-student, Roel Voigt, ontkent stellig iets met het mailtje te maken te hebben. Hij vermoedt dat iemand anders zijn account heeft misbruikt en noemt het een ‘misselijke grap’. ‘Het kunnen klasgenoten zijn of mensen die naast mij hebben gezeten toen ik mijn computer inlogde. Ik ben niet zuinig geweest op mijn wachtwoord. In een bepaald blok heb ik mijn wachtwoord aan studenten uit mijn groep gegeven omdat er verslagen op mijn computer opgeslagen waren.’ (GR)