Miss-verkiezingen

‘Niks geen stoffige studentes in zweterige collegezaaltjes. Nederland heeft de mooiste studentes ter wereld!’ Bij de site Studenten.net en het blad For Him Magazine (FHM) is de verkiezing van de Studente van het Jaar losgebarsten. Voor de winnares ligt een reis naar een tropisch oord in het verschiet.
Ook in Breda zijn er miss-verkiezingen. Het Bredase Heren Dispuut Luctor et Emergo van de Hogeschool Brabant, kiest dinsdagavond 27 november uit een tiental Bredase schonen de Miss-Breda 2002.
De nieuwe Miss-Breda mag haar overwinning vieren met een Husk-wintersportvakantie. De studentes die op de tweede en derde plaats eindigen, winnen de troostprijs en kunnen zich uitleven tijdens een driedaags arrangement naar de Berlijnse Love Parade. (GR/YP)