Talenmarkt tijdens open dag Den Bosch

Conversaties met studenten uit Finland, Frankrijk, Duitsland en Spanje. De quiz ‘Talennairs’. En een optreden van een buitenlands muziekduo. Studenten van de opleiding International Business and Languages organiseren tijdens de open dag van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch op zaterdag 17 november een talenmarkt.
De activiteiten tijdens de Talendag zijn bedoeld voor de middelbare scholieren en hun ouders, decanen van middelbare scholen en studenten. De markt moet de aandacht vestigen op de talenopleidingen, zoals Internationale Business and Languages aan de Hogeschool ’s-Hertogenbosch.
De talenmarkt wordt georganiseerd in het kader van het Europees Jaar van de Talen 2001. Ook een vijftiental andere hogescholen met talenopleidingen in het land houden tijdens de open dagen in november en december een talenmarkt. De open dag van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch is van 10.00 tot 15.00 uur. (GR)