Top 10-boek voor top 10-prestatie

De top 10-notering van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch in de Keuzegids 2001 was voor de Raad van Bestuur aanleiding de medewerkers met een presentje te bedanken voor hun bijdrage aan de totstandkoming van die hoge positie. De hogeschool steeg dit jaar van een 20ste plaats op 32 onderzochte instellingen, naar een 10e plek op 36 onderzochte instellingen.
Namens de Raad van Bestuur reikte Frans van Kalmthout vandaag het eerste exemplaar van het boek ‘Het toppunt van Nederland’ uit aan Ine Spijkerman-van Zon, directeur van de Academie voor Marketing en Internationaal Management (AMIN).
‘Het toppunt van Nederland’ bevat ruim 500 tips voor een uitje naar bijzondere, rare of monumentale plekken in Nederland. De Hogeschool ’s-Hertogenbosch heeft inventief een bijlage toegevoegd, om de ‘toppositie’ te benadrukken. (RL)