Pakjesavond met bisschop Hurkmans

Bisschop Antoon Hurkmans van ’s-Hertogenbosch nodigt studenten uit oost-Brabant uit om op woensdag 5 december pakjesavond met hem te vieren. ‘Deelnemers hoeven geen pakjes mee te nemen: daarvoor zorgt de bisschop’, meldt de website van het bisdom.
De bisschoppelijke Sinterklaas nodigt speciaal die studenten uit die sinterklaasavond anders alleen zouden moeten doorbrengen. Verder wil monseigneur Hurkmans met deze goedgeefse actie in contact komen met jongeren. Studenten die mee willen doen met de bisschoppelijke pakjesavond kunnen naam en studierichting mailen naar: sinterklaas@bisdomdenbosch.nl.
De pakjesavond begint om 21.00 uur en vindt plaats in de Bisdomzaal, Lange Putstraat 44 in Den Bosch. (GR)