“Pasfoto’s niet aangeleverd”

Een onbekend aantal studenten en personeelsleden van de hogeschool krijgt de nieuwe chipcard niet op tijd. Zij hebben geen pasfoto ingeleverd voor op de nieuwe chipcard, die binnenkort op alle locaties in gebruik wordt genomen. Op de kaart moet een pasfoto staan omdat deze persoonlijk is en alleen op naam wordt uitgegeven. Wie geen pasfoto heeft ingeleverd kan tijdelijk een blanco kaart gebruiken.
Een klein aantal medewerkers en studenten ontving de informatiebrief over de nieuwe kaart te laat of helemaal niet. Verder heeft volgens Peter de Groot, hoofd bedrijfsbureau van het facilitair bedrijf aan de Hogeschoollaan, een aantal mensen ‘om uiteenlopende redenen’ wel de informatie gehad, maar geen pasfoto ingeleverd.
Voor studenten moet de pas als collegekaart gaan fungeren, medewerkers krijgen een maandelijks kopieerkrediet op de pas. De kaart is inmiddels op de meeste locaties uitgegeven. In Etten-Leur vindt de uitgifte plaats op 21 en 24 januari. (RS)