Minister Zalm te gast aan de hogeschool

Minister Zalm van Financiën spreekt woensdag 27 februari voor studenten en medewerkers van de Hogeschool Brabant. De lezing is georganiseerd door de Academie voor ICT & Management (AIM), maar is ook toegankelijk voor studenten van de HEAO.
De lezing van Zalm zal gaan over zijn eigen vakgebied financiën en overheid en is om die reden ook interessant voor mensen van de HEAO. Vermoedelijk zal de minister ook iets zeggen over het hoger beroepsonderwijs.
De VVD-minister is uitgenodigd door Ed Landman en Jan van Vugt, beiden medewerkers van de AIM en lid van de campagnecommissie van de VVD. De lezing wordt gehouden in de grote collegezaal van de AIM aan de Lovensdijkstraat 63 en begint om 17.00 uur.
Studenten en personeel van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch kunnen maandag 25 februari in debat gaan met de ministers Zalm van Financiën en Korthals van Justitie. In de Orangerie in Den Bosch zullen de VVD-ministers om 17.00 een korte inleiding geven. Daarna kunnen de aanwezigen tot 18.00 uur hun vragen afvuren op de twee bewindslieden. Ook andere onderwijsinstellingen, zoals de PABO, de HAS en de STOAS zijn voor het debat uitgenodigd. (MS/KvdL)