HEAO-Breda informeert studenten en relaties

De studenten en relaties van de HEAO-Breda krijgen een dezer dagen allemaal een brief van de faculteit, waarin een toelichting wordt gegeven op de problemen die zijn ontstaan rond het fraude-onderzoek en de maatregelen tegen Ron Schwiebert, faculteitsdirecteur, en Casper van der Woude, directeur van Hogeschool Brabant Bedrijfsopleidingen bv.
Waarnemend directeur Jef Bückers in de brief aan studenten: ‘Wij kunnen je verzekeren dat de kwaliteit van het onderwijs en van de organisatie onveranderd blijft en dat jij als student in de dagelijkse praktijk niets zult merken van het gebeurde. De goede naam die wij in de afgelopen jaren hebben opgebouwd, willen wij graag behouden. Wij zullen dan ook ons uiterste best doen om de smet die door de gebeurtenissen van deze week op ons blazoen is gekomen, zo snel mogelijk te verwijderen.’ (FG)