“PABO-studenten spelen ‘De Venetiaanse Tweeling’”

Derdejaars studenten van de PABO in Breda spelen 8 en 9 april ‘De Venetiaanse Tweeling’ in het Chassé Theater in Breda. Het commedia dell’arte spel van Carlo Goldoni zal worden opgevoerd in de kleine zaal van het theater. De regie van het stuk is in handen van docent Herbert Mouwen. Vorig jaar juni zijn de spelers begonnen met het leren van hun tekst, in september zijn de repetities van start gegaan. Twee groepen tweedejaars studenten hebben in het kader van textiele werkvormen de kleding van de acteurs ontworpen en gemaakt, onder leiding van PABO-docenten Erica van de Kerkhof en Karen Leenaerts. (SW)

Aanvang: 20.30 uur in de ABN-AMRO zaal van het Chassé Theater in Breda. Kaarten à 5 euro zijn te verkrijgen bij de kassa van het Chassé Theater.