‘Hogeschool Brabant beweegt’

De Hogeschool Brabant start een actie om studenten en personeel in beweging te krijgen. De diensten Personeel & Organisatie en Onderwijs & Studentenzaken hebben in samenwerking met BRESS, de Bredase Studenten Sportstichting, de actie ?Hogeschool Brabant beweegt? opgezet. Het doel van de actie is om zoveel mogelijk studenten en medewerkers te betrekken bij de Singelloop 2002, een hardloopwedstrijd in Breda op zondag 6 oktober. De Hogeschool Brabant betaalt het inschrijfgeld en elke deelnemer ontvangt een T-shirt. Vanaf 24 april starten er trainingen. Binnenkort kan men via de internetsite www.hsbrabant.nl/singelloop loopschema?s opvragen. Ook kunnen geï®´eresseerden hier terecht met vragen over blessures, kleding of schoeisel. (YE)