Kunstveiling op Hogeschool Brabant

Vierdejaarsstudenten Maatschappelijk Werk & Dienstverlening (MWD) organiseren op vrijdag 19 april een kunstveiling op de Hogeschool Brabant in Breda. De opbrengst van de veiling komt ten goede aan het afstudeerproject ‘Tienermoeders op Aruba’.
De studenten vertrekken op 25 april naar het eiland, om de leefsituatie van tienermoeders te onderzoeken. Ze doen dat in opdracht van Atha, een Antilliaanse jongerenorganisatie. Het project maakt deel uit van een pilot. Met de resultaten wil de jongerenorganisatie de hulpverlening voor tienermoeders op Aruba op poten zetten.
De veiling wordt gehouden op de locatie aan de Hogeschoollaan in Breda. Vanaf half zes kunnen bezoekers de kunstwerken bezichtigen, om half acht kan het eerste bod uitgebracht worden.
De kunstwerken zijn ook te bezichtigen op de website van het project: www.aruba-travelguide.com/projekt2002. (RL)