Multimediazuil voor afstudeerders

Afstudeerders kunnen medio mei informatie over toekomstige werkgevers bekijken op een multimediazuil naast het Jobcenter van de Hogeschool Brabant. De zuil biedt interactieve informatie over bedrijven die op zoek zijn naar personeel of een stageplek aanbieden. Met een paar klikken kunnen studenten door middel van een filmpje een impressie krijgen van de cultuur en de sfeer binnen een bedrijf. Ook kunnen ze informatie inwinnen over bijvoorbeeld het startsalaris en interviews bekijken met werknemers. Op de zuil zijn tevens films te zien over het Jobcenter en het Studie Informatiecentrum. Deze films zijn vandaag opgenomen aan de Hogeschoollaan. Producent van de zuil is YourFuture. Zij bieden studenten de mogelijkheid om interactief breder te zoeken naar werkgevers. Alle universiteiten zijn al in het bezit van een multimediazuil en 32 hogescholen worden binnenkort voorzien. (YE)