Driekwart docenten kan Blackboard toepassen

Driekwart van de deelnemers van de E-Learning 2-daagse van de Hogeschool ’s-Hertogenbosch kan Blackboard in de praktijk toepassen. Dit blijkt uit de evaluatie die de docenten na afloop van de studiedagen op 15 en 16 april hebben ingevuld.
Ruim 220 personen, waaronder veel docenten, hebben deelgenomen aan de E-learning 2-daagse over de digitale leeromgeving. De helft ervan vulde na afloop van de dagen een evaluatieformulier in. Op de vraag of zij Blackboard in de praktijk kunnen toepassen, antwoordde 66 respondenten met ‘ja’, terwijl 9 personen ‘nee’ aankruisten.
De 2-daagse bestond uit lezingen, presentaties, practica en discussiebijeenkomsten. Deelnemers waardeerden beide studiedagen dagen met een ruime 7. Het is de bedoeling dat eenzelfde soort E-Learning 2-daagse aan de Hogeschool Brabant wordt georganiseerd. (GR)