Feest voor HEAO-studenten op NAC-terrein

Voor alle HEAO-studenten wordt vanavond een feest georganiseerd op het parkeerterrein bij het NAC-stadion, in het kader van het vijfentwintigjarig bestaan van de HEAO.
In een grote tent treden de bands El Sjorro en Rowwen Hèze op en draai dj Johan Gielen. De muziek begint om 20.00 uur en duurt tot 01.00 uur. Om 20.30 uur opent een spectaculaire act het feest. De gemeente Breda heeft een vergunning verleend voor het jubileumfeest.
Acht studenten, afgevaardigd uit de studentenverenigingen van de HEAO, organiseren het feest, met de naam Silversary. Kaartjes kosten 7,50 euro en zijn vandaag nog te koop aan de Hogeschoollaan. Van elk kaartje gaat een gedeelte van de opbrengst naar het UAF, het goede doel dat de HEAO tijdens het jubileumjaar stuent. (SW)